LIQUI MOLY

Производитель: Liqui Moly
Страна: Німеччина
Производство: Моторні масла, автохімія, автокосметика
Сайт: http://www.liquimoly.ru
 

 

Історія LIQUI MOLY

 

 

 

 
 
 
 
  Якосьвповоєнний часводному змагазинчиківарміїСША,що базуваласявНімеччині,ХансХенлівиявивжерстяноїбутилек,що міститьспеціальнурідкусумішдлядобавкивмоторнемасло,іпродававсяпід торговоюмаркоюLIQUI MOLY.Сумішцямала захищатидвигунвід пошкодженьу разіраптовоївтратимасла.Чудовимбуло те,щосумішмістиладисперсійнийпорошоктемно-сірогокольору-дисульфід молібдену(MoS2),який інадававпродуктудивовижнізахисно-змащувальні властивості.Самецівластивостізнайшлинезаміннезастосуваннявдвигунахамериканськихлітаків-винищувачів.Вмоторнемаслододававсяпорошокдисульфідумолібдену.Приураженнімасленого картеру івитокумасла,дисульфідмолібдену«змащував» ізахищавдвигун.Такимчином,пілотимоглиблагополучноприземлитипошкодженімашини.У 1955 роціХансХенлікупивправанаторговумаркуLIQUI MOLYіпатентнаречовинаДисульфідмолібдену.

31 березня 1957вінзаснувавкомпаніюLIQUI MOLY GmbH.Рокомпізніше компаніяпереселиласявцентрУльма,асаменавулицюОльгаштрассе(Olgastraße).Тутпочавсвоюісторіюпершийпродукткомпанії -присадкавмоторнемаслоOil-Additiv,що називавсятоді «Kfz1».Дониніпродуктзаймає однеїхосновних місцьвасортиментікомпанії.
У перші рокидіяльностікомпаніїдисульфід молібденубув складовоючастиною різнихпродуктів:Kfz1(Маслянаприсадка),Kfz2(Присадкавтрансмісійнемасло),Kfz3(Універсальназмазка) іKfz4(Монтажнапаста),яківсвоючергускладалипершу програмупродуктів.Продукти, що містятьдисульфідмолібдену,успішносприяли зниженнюзносудеталейдвигуна.На початку70-х років цяпрограмапоповниласяновимигрупамипродуктів -ременібезпекита дитячісидіннядлясалонуавтомобіля.У 1973 роціпрограмупоповнилипаливніприсадки.Цявдалакомбінаціяпродуктівуспішнослужилапротягомусіх70-х років,сталаголовнимбізнесомкомпаніїіпринеслаїйпершістьнаринкуприсадок,яке компаніявпевненотримає іпосейдень.Слідуючитрадиції,першімоторнімаслаLIQUI MOLY,що випускалисявчотирьохкласахв'язкості,маливсвоєму складідисульфідмолібдену-надійний захиствідзносу.
З часомзмінювавсяі зовнішній виглядфірмовогологотипу.ЗLMсталоLM LIQUI MOLY,прицьомупомінявсяі колірлоготипу -монотипнасиній-білий-червоний.
В70-ті рокиз'явилисяпершірекламніакції,сенсаційніі незабутнінавіть сьогодні.

     Два«Жука»концернуФольксваген(VW-Kaefer)огинаютьнайбільше озероНімеччиниБодензєє(Bodensee),маючивмасляній системізамістьмаслатількиприсадкуздисульфідоммолібдену(MoS2-Oeladditiv).
     Цебулограндіознимдоказомможливостейта якості продуктівLIQUI MOLYі знайшлозначнийрезонансу ЗМІ.Марката продуктиLIQUI MOLYсталирекламуватисявавтоімотоспорт.

На початку70-хвНімеччині почаласяактивнорозвиватисяспільна діяльністьторговельнихкомпанійз представникамизаводів.Вцей же часпочалося першезондуваннязакордону.Угорщина,колишняЮгославія,Австрія таШвейцаріябулипершимикраїнами,вяких почалипродаватисяприсадкиLIQUI MOLY.Булиздійснені першіконтактивзаокеанськікраїни,такіякЧилі таАргентина.
Черговащабельуспіхубуладосягнутаз входженнямвбізнесмоторнихмаселвкінці70-х.
  Сьогодні компанія маєоднуз найбільшповнихпрограммоторнихмасел,щодозволяєзадовольнитиабсолютнобудь-яку потребу.Від мінеральнихмаселвищої якостідонайсучаснішихсинтетичнихмасел(HighTech-Oel).Охоплені всідіапазонив'язкості,всі ціновікласи.МаславолодіютьактуальнимиспецифікаціямиAPIіACEA,і звичайно жіменнимидопускамиавтомобілебудівників.
Знаменнимставдлякомпанії1978 рік.Самевцьому
роцікомпанія почаласамавироблятиприсадки.з цієї
причини бувздійсненийчерговийі останнійпереїзд
компаніївпромисловузонумістаУльма- районУльм-Леєр(Ulm-Leer).
З рокамипостійнорозширювавсяасортименткомпанії,з'являлисянові групитоварів.Продуктипо доглядузаавтомобілемідляйого ремонту,такіякнаприклад«Універсальнийочищувач» »(Schnellreiniger),«Мультіфункциональнийспрей»(Multi-Spray), різнімастила,пасти іт.д.Продуктивипускалисяякдлязастосуваннявавтомайстерень,такінавиробництві.Послідувалинаступнілінійкипродуктів,якзасоби по доглядузалаком,запластиком,атакож продуктидлямотоциклівта велосипедів,які гіднозайнялисвоє місцевасортиментікомпанії.Востанні рокидодалисящекількалінійок: повнийасортиментклеїв,герметиків іантикором.
Повнапрограмапродуктівсервісу,догляду,ремонтудляавтомобілів,мотоциклів,моторнихчовнів,велосипедівісадовоїтехнікизміцнилапопулярністькомпанії, що пропонуєавтохіміюза принципом«ВСЕз однихрук».Длявсіх напрямівпропонуютьсянеобхіднісупутнітовари,такіякобладнання,інструментита іншідопоміжніпредмети.
Майжевсі продуктибули розроблені і створеніу власній лабораторіїкомпаніївтісній співпраці завтомобілебудівниками.
Всяпрограмапродуктівпідтримуєтьсяпринциповозарахунок численнихвеликих маркетинговихзаходів,якізабезпечують значнийуспіх яквсерединікраїни,такізаїїкордоном.
У 1983році булоприйнято важливерішення, що стосуєтьсянімецького ринку:регулярніпоставкиу великі магазинибудівельнихматеріалів,техніки та іншихспоживчихтоварів.Такимчином,продуктиLIQUI MOLYможнабуло знайтинамагазиннихполицяхвсіхвідомихторговихмережнавсійтериторії Німеччини.До цьогочасупродовжувалипропонуватисятакі продукти,якременібезпеки,дитячіавтосидіння,ланцюгинаколеса.
У 1985 роцідопродукційнихцехубулоприбудованобудівлю складу.Вцьому жроцітворецьікерівниккомпаніїХансХенліпередав керівництвокомпанією своємусиновіРудольфу,якийкерувавдо 1993року.Його змінивдме-ИоханнесХенлі(JohannesHenle) іЕрнстПрост(ErnstProst).
   
Постійне місценаринкумоторнихмаселкомпаніязайнялаостаточнов 1986році,створившиізапровадившипрограмуутилізаціївідпрацьованогомасла.Цимзаходомкомпаніязавоюваласерцябагатьох ібагатьохпокупців.Наступною перевагоюпередконкурентамибуло створеннябагаторазовогоконтейнерадлямасла.Принцип полягав уможливостіпомінятипорожнійконтейнернаповний.Тим самимпокупецьзвільнявсявід обов'язкуутилізаціїпорожніхбочокз підмасла,якістализамінюватибагаторазовіконтейнери.
Автомайстерні,сталиотримувати безкоштовнеобладнаннядляпрофесійноїзамінимасла,якщовонирегулярнокупувалимоторнемаслоLIQUI MOLY.Тим самимзапрацювала програма«Автомайстерні»,яка додатковозатвердила положеннякомпанії на ринкумасел.Компанія придбалапопулярністьактивногоприхильниказахистунавколишньогосередовища.
1987 рік -рік створенняканістридлямоторногомаслаексклюзивноїформи,якауспішнослужить іпосьогоднішнійдень.Саме їїпоявавизначилоподальшийсерйозне ставленнядо компанії з бокувеликих конкурентів,які пануютьнаринкумасел.
Залишаючисьпротягом всієї діяльностікомпаніїномером1нанімецькому ринкуприсадок,компаніядомогласяномера2наринкумоторнихмасел.
Багато роківкомпанія буласпонсоромавтоі мотоспорту.
Такнаприклад,в 1989році компаніяспонсорувалакоманду
класу «Формула1»AGS.

На початку 1990 рокукомпаніяLIQUI MOLYкупує компаніюMeguin,розташованувмістіЗаарлуіс(Saarlouis),іяка має свійвласнийнафтопереробнийзавод.По сьогоднішнійденьвсі моторнітатрансмісійнімасла,атакож деякізмащеннявиробляється саменацьому заводі.
Зприходомв компаніюЕрнстаПроста в1990 році яккерівникамаркетингуізбутусталисяграндіознізміни.Такякспільна роботаcексклюзивнимипредставникамивиробниківврамкахусложнившейсяконкурентоспроможностізаважаларозширеннюдистрибуціїкомпанії,булирозірванівсіексклюзивнідоговориі тимсамимстворені умовидляновихконтактівта спільної роботиз новимипартнерамипо збуту.Цейрішучийкрок бувнагородженийнечуванимуспіхом.Вмитьвирісоборотв напрямку «Спеціальнаторгівля».Але найголовнішимбуло усуненнянебезпечноїзалежностівідтакзваних«великомасштабнихклієнтів».У ці рокилоготипзазнавчергову зміну: замістьLM LIQUI MOLYсталопростоLIQUI MOLY.
У другійполовині90-хроків з'явилисяновіперспективидлярозвиткуекспорту.Якщодоцього можна булорозвиватисятількивзахідномунапрямку (Європа,Америка),тозрозпадомРадянськогоСоюзуі появоюновихнезалежнихдержавнатериторіїколишньогосоціалістичногоблоку,ринок почавзначноперебудовуватися.Росія,Україна,Казахстан,азаними й іншіазіатськікраїниякКитай,Японія,Тайвань,Сінгапурутворили новуплатформусвітового ринку.
У 1998 роцікерівники компаніїЕрнстПростіИоханнесХенлівирішиливідокремитикомпаніюMeguinвідLIQUI MOLY.ИоханнесХенліприйняв керівництвокомпанієюMeguin,аЕрнстПростий нетількизалишився керуватиLIQUI MOLY,алевикупиввсюкомпанію.
Виконаннябажаньпокупцівсталояк ніколицентральним завданняммаркетингукомпанії.З'явилисябезкоштовнірекламніта інформаційніматеріали,безпосередньосприяютьпідвищеннюступенявпізнаваностімаркиLIQUI MOLY.Значнийвкладвноситьсюди іпостійна присутністьмаркивторговихточках,навиставкахівЗМІ.
Сенсаційнийспонсорингв «Формулі1»(командаДжордана) івФедеративнійфутбольній лізі
(«Мюнхен1860»)принесликомпанії та їїмарцісвітову популярність.

МаслафірмиLIQUI MOLYвизнаніі маютьдопускинайбільшихсвітовихавтовиробників: Me