Производитель: | Liqui Moly |
Страна: | Німеччина |
Производство: | Моторні масла, автохімія, автокосметика |
Сайт: | http://www.liquimoly.ru |
| Якосьвповоєнний часводному змагазинчиківарміїСША,що базуваласявНімеччині,ХансХенлівиявивжерстяноїбутилек,що міститьспеціальнурідкусумішдлядобавкивмоторнемасло,іпродававсяпід торговоюмаркоюLIQUI MOLY.Сумішцямала захищатидвигунвід пошкодженьу разіраптовоївтратимасла.Чудовимбуло те,щосумішмістиладисперсійнийпорошоктемно-сірогокольору-дисульфід молібдену(MoS2),який інадававпродуктудивовижнізахисно-змащувальні властивості.Самецівластивостізнайшлинезаміннезастосуваннявдвигунахамериканськихлітаків-винищувачів.Вмоторнемаслододававсяпорошокдисульфідумолібдену.Приураженнімасленого картеру івитокумасла,дисульфідмолібдену«змащував» ізахищавдвигун.Такимчином,пілотимоглиблагополучноприземлитипошкодженімашини.У 1955 роціХансХенлікупивправанаторговумаркуLIQUI MOLYіпатентнаречовинаДисульфідмолібдену. 31 березня 1957вінзаснувавкомпаніюLIQUI MOLY GmbH.Рокомпізніше компаніяпереселиласявцентрУльма,асаменавулицюОльгаштрассе(Olgastraße).Тутпочавсвоюісторіюпершийпродукткомпанії -присадкавмоторнемаслоOil-Additiv,що називавсятоді «Kfz1».Дониніпродуктзаймає однеїхосновних місцьвасортиментікомпанії. У перші рокидіяльностікомпаніїдисульфід молібденубув складовоючастиною різнихпродуктів:Kfz1(Маслянаприсадка),Kfz2(Присадкавтрансмісійнемасло),Kfz3(Універсальназмазка) іKfz4(Монтажнапаста),яківсвоючергускладалипершу програмупродуктів.Продукти, що містятьдисульфідмолібдену,успішносприяли зниженнюзносудеталейдвигуна.На початку70-х років цяпрограмапоповниласяновимигрупамипродуктів -ременібезпекита дитячісидіннядлясалонуавтомобіля.У 1973 роціпрограмупоповнилипаливніприсадки.Цявдалакомбінаціяпродуктівуспішнослужилапротягомусіх70-х років,сталаголовнимбізнесомкомпаніїіпринеслаїйпершістьнаринкуприсадок,яке компаніявпевненотримає іпосейдень.Слідуючитрадиції,першімоторнімаслаLIQUI MOLY,що випускалисявчотирьохкласахв'язкості,маливсвоєму складідисульфідмолібдену-надійний захиствідзносу. З часомзмінювавсяі зовнішній виглядфірмовогологотипу.ЗLMсталоLM LIQUI MOLY,прицьомупомінявсяі колірлоготипу -монотипнасиній-білий-червоний. В70-ті рокиз'явилисяпершірекламніакції,сенсаційніі незабутнінавіть сьогодні. Два«Жука»концернуФольксваген(VW-Kaefer)огинаютьнайбільше озероНімеччиниБодензєє(Bodensee),маючивмасляній системізамістьмаслатількиприсадкуздисульфідоммолібдену(MoS2-Oeladditiv). Цебулограндіознимдоказомможливостейта якості продуктівLIQUI MOLYі знайшлозначнийрезонансу ЗМІ.Марката продуктиLIQUI MOLYсталирекламуватисявавтоімотоспорт. На початку70-хвНімеччині почаласяактивнорозвиватисяспільна діяльністьторговельнихкомпанійз представникамизаводів.Вцей же часпочалося першезондуваннязакордону.Угорщина,колишняЮгославія,Австрія таШвейцаріябулипершимикраїнами,вяких почалипродаватисяприсадкиLIQUI MOLY.Булиздійснені першіконтактивзаокеанськікраїни,такіякЧилі таАргентина. Черговащабельуспіхубуладосягнутаз входженнямвбізнесмоторнихмаселвкінці70-х. Сьогодні компанія маєоднуз найбільшповнихпрограммоторнихмасел,щодозволяєзадовольнитиабсолютнобудь-яку потребу.Від мінеральнихмаселвищої якостідонайсучаснішихсинтетичнихмасел(HighTech-Oel).Охоплені всідіапазонив'язкості,всі ціновікласи.МаславолодіютьактуальнимиспецифікаціямиAPIіACEA,і звичайно жіменнимидопускамиавтомобілебудівників. Знаменнимставдлякомпанії1978 рік.Самевцьому роцікомпанія почаласамавироблятиприсадки.з цієї причини бувздійсненийчерговийі останнійпереїзд компаніївпромисловузонумістаУльма- районУльм-Леєр(Ulm-Leer). З рокамипостійнорозширювавсяасортименткомпанії,з'являлисянові групитоварів.Продуктипо доглядузаавтомобілемідляйого ремонту,такіякнаприклад«Універсальнийочищувач» »(Schnellreiniger),«Мультіфункциональнийспрей»(Multi-Spray), різнімастила,пасти іт.д.Продуктивипускалисяякдлязастосуваннявавтомайстерень,такінавиробництві.Послідувалинаступнілінійкипродуктів,якзасоби по доглядузалаком,запластиком,атакож продуктидлямотоциклівта велосипедів,які гіднозайнялисвоє місцевасортиментікомпанії.Востанні рокидодалисящекількалінійок: повнийасортиментклеїв,герметиків іантикором. Повнапрограмапродуктівсервісу,догляду,ремонтудляавтомобілів,мотоциклів,моторнихчовнів,велосипедівісадовоїтехнікизміцнилапопулярністькомпанії, що пропонуєавтохіміюза принципом«ВСЕз однихрук».Длявсіх напрямівпропонуютьсянеобхіднісупутнітовари,такіякобладнання,інструментита іншідопоміжніпредмети. Майжевсі продуктибули розроблені і створеніу власній лабораторіїкомпаніївтісній співпраці завтомобілебудівниками. Всяпрограмапродуктівпідтримуєтьсяпринциповозарахунок численнихвеликих маркетинговихзаходів,якізабезпечують значнийуспіх яквсерединікраїни,такізаїїкордоном. У 1983році булоприйнято важливерішення, що стосуєтьсянімецького ринку:регулярніпоставкиу великі магазинибудівельнихматеріалів,техніки та іншихспоживчихтоварів.Такимчином,продуктиLIQUI MOLYможнабуло знайтинамагазиннихполицяхвсіхвідомихторговихмережнавсійтериторії Німеччини.До цьогочасупродовжувалипропонуватисятакі продукти,якременібезпеки,дитячіавтосидіння,ланцюгинаколеса. У 1985 роцідопродукційнихцехубулоприбудованобудівлю складу.Вцьому жроцітворецьікерівниккомпаніїХансХенліпередав керівництвокомпанією своємусиновіРудольфу,якийкерувавдо 1993року.Його змінивдме-ИоханнесХенлі(JohannesHenle) іЕрнстПрост(ErnstProst). Постійне місценаринкумоторнихмаселкомпаніязайнялаостаточнов 1986році,створившиізапровадившипрограмуутилізаціївідпрацьованогомасла.Цимзаходомкомпаніязавоюваласерцябагатьох ібагатьохпокупців.Наступною перевагоюпередконкурентамибуло створеннябагаторазовогоконтейнерадлямасла.Принцип полягав уможливостіпомінятипорожнійконтейнернаповний.Тим самимпокупецьзвільнявсявід обов'язкуутилізаціїпорожніхбочокз підмасла,якістализамінюватибагаторазовіконтейнери. Автомайстерні,сталиотримувати безкоштовнеобладнаннядляпрофесійноїзамінимасла,якщовонирегулярнокупувалимоторнемаслоLIQUI MOLY.Тим самимзапрацювала програма«Автомайстерні»,яка додатковозатвердила положеннякомпанії на ринкумасел.Компанія придбалапопулярністьактивногоприхильниказахистунавколишньогосередовища. 1987 рік -рік створенняканістридлямоторногомаслаексклюзивноїформи,якауспішнослужить іпосьогоднішнійдень.Саме їїпоявавизначилоподальшийсерйозне ставленнядо компанії з бокувеликих конкурентів,які пануютьнаринкумасел. Залишаючисьпротягом всієї діяльностікомпаніїномером1нанімецькому ринкуприсадок,компаніядомогласяномера2наринкумоторнихмасел. Багато роківкомпанія буласпонсоромавтоі мотоспорту. Такнаприклад,в 1989році компаніяспонсорувалакоманду класу «Формула1»AGS. На початку 1990 рокукомпаніяLIQUI MOLYкупує компаніюMeguin,розташованувмістіЗаарлуіс(Saarlouis),іяка має свійвласнийнафтопереробнийзавод.По сьогоднішнійденьвсі моторнітатрансмісійнімасла,атакож деякізмащеннявиробляється саменацьому заводі. Зприходомв компаніюЕрнстаПроста в1990 році яккерівникамаркетингуізбутусталисяграндіознізміни.Такякспільна роботаcексклюзивнимипредставникамивиробниківврамкахусложнившейсяконкурентоспроможностізаважаларозширеннюдистрибуціїкомпанії,булирозірванівсіексклюзивнідоговориі тимсамимстворені умовидляновихконтактівта спільної роботиз новимипартнерамипо збуту.Цейрішучийкрок бувнагородженийнечуванимуспіхом.Вмитьвирісоборотв напрямку «Спеціальнаторгівля».Але найголовнішимбуло усуненнянебезпечноїзалежностівідтакзваних«великомасштабнихклієнтів».У ці рокилоготипзазнавчергову зміну: замістьLM LIQUI MOLYсталопростоLIQUI MOLY. У другійполовині90-хроків з'явилисяновіперспективидлярозвиткуекспорту.Якщодоцього можна булорозвиватисятількивзахідномунапрямку (Європа,Америка),тозрозпадомРадянськогоСоюзуі появоюновихнезалежнихдержавнатериторіїколишньогосоціалістичногоблоку,ринок почавзначноперебудовуватися.Росія,Україна,Казахстан,азаними й іншіазіатськікраїниякКитай,Японія,Тайвань,Сінгапурутворили новуплатформусвітового ринку. У 1998 роцікерівники компаніїЕрнстПростіИоханнесХенлівирішиливідокремитикомпаніюMeguinвідLIQUI MOLY.ИоханнесХенліприйняв керівництвокомпанієюMeguin,аЕрнстПростий нетількизалишився керуватиLIQUI MOLY,алевикупиввсюкомпанію. Виконаннябажаньпокупцівсталояк ніколицентральним завданняммаркетингукомпанії.З'явилисябезкоштовнірекламніта інформаційніматеріали,безпосередньосприяютьпідвищеннюступенявпізнаваностімаркиLIQUI MOLY.Значнийвкладвноситьсюди іпостійна присутністьмаркивторговихточках,навиставкахівЗМІ. Сенсаційнийспонсорингв «Формулі1»(командаДжордана) івФедеративнійфутбольній лізі («Мюнхен1860»)принесликомпанії та їїмарцісвітову популярність. МаслафірмиLIQUI MOLYвизнаніі маютьдопускинайбільшихсвітовихавтовиробників: Me |