Оберить офис
проспект Героїв Харкова 91

ул Оранжерейная №3

Повернення

Товар може бути повернутий при дотриманні правил повернення.

 

Повернення товару належної якості.  

 

Товари належної якості, що належать до  деталей  електрики, до  повернення не приймаються.

Термін приймання повернення — 14 днів з моменту замовлення товару на сайті, в телефонному режимі або в офісі.. Після закінчення 14 днів заявка на повернення якісного товару не приймається.

Умови повернення:

Повернути товар належної якості
 
у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримано таких умов повернення товару, згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживача":
  1. його немає в переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  2. він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, в якому його купували;
  3. минуло не більше 14 днів з моменту придбання товару;
  4. є в наявності касовий або товарний чек.

Додаткові вимоги щодо якості упаковки:

  • збереження заводської упаковки, комплектації та товарного вигляду виробу, відсутність слідів масел, мастила, пального, слідів установки;

  • витрати з відправлення оплачує відправник;

  • товар має бути доставлений на склад перевізника в Харкові не пізніше 14дня (з урахуванням часу на доставку).

У разі невиконання цих вимог постачальник залишає за собою право не приймати повернення.

Якщо клієнт перестав мати потребу в купленому товарі, і причина повернення, виключно, його ініціатива, то в такому разі йому зараховується сума з утриманням витрат, понесених постачальником.
 
Якщо причина повернення - допущена нами помилка (пересортиця, помилка менеджера, помилка в програмі), і клієнт може це довести, у такому разі за поверненням зараховується сума в повному обсязі.
 
Повернення бракованого товару
 
Наша компанія відповідає за якість проданого товару і готова відшкодувати вартість дефектного товару протягом його гарантійного терміну служби. Оскільки товари, що відносяться до деталей електрики, спочатку йдуть перевірені виробником - вони до повернення не приймаються.
 
До повернення приймаються деталі в разі їх явного браку/несправності, тобто за можливості візуального визначення браку/несправності.
 
У разі визначення браку після встановлення на автомобіль, запчастини приймаються до повернення за наявності такого пакета документів:
  • Замовлення-наряд СТО, де зазначаються відомості про автомобіль і проведений ремонт;

  • Пакет документів реєстрації СТО

  • Акт рекламації з СТО, із зазначенням причини браку.

За повернення бракованого  товару , відшкодовується сума в повному обсязі протягом 14-21 дня.

Порядок дій при поверненні куплених автозапчастин

Щоб повернути придбаний товар, клієнт має подати заявку на повернення та отримати згоду відповідального менеджера на повернення.

Заповнені в стандартній формі заявки, приймаються на електронну поштову скриньку nikshopin@gmail.com. Як тему листа вказати "Заявка на повернення придбаного товару". Заповнену заявку додати в додаток до листа.

Подані заявки розглядаються протягом 2 робочих днів. За фактом ухвалення рішення за поданою заявкою, менеджер сповіщає клієнта про те, чи буде прийнято повернення і на яких умовах. Повідомлення може бути надіслано на електронну пошту або телефоном.

Якщо клієнт згоден на повернення товару на обговорених з менеджером умовах, товар має бути доставлений на склад постачальника протягом 2 днів з дати підтвердження заявки, з повідомленням про відправлення товару. Товар має супроводжувати віддрукована заявка на повернення, де клієнт має вказати менеджера, який дав згоду на повернення товару.
 
У разі якщо повернення товару було відправлено без попереднього повідомлення/погодження, якщо не було підтвердження менеджера за поданою заявкою на повернення або передано неповний пакет супровідних документів - повернення не приймається. Всі витрати, пов'язані зі зберіганням товару в транспортній компанії та інші витрати, оплачуються відправником. Постачальник залишає за собою право не забирати такий товар у транспортній компанії, або відправити назад без зарахування суми.
 
За фактом надходження товару на склад, проводиться перевірка товару і супровідних документів на відповідність з даними в заявці на повернення. У разі розбіжності фактично отриманого товару із заявленим або неповного пакета документів, а також неправильного їхнього заповнення, товар не буде прийнятий, про що клієнт буде проінформований.

Заявка на повернення

Завантажити бланк

Будь-якому поверненню куплених автозапчастин, має передувати подання заявки на повернення. Ця заявка містить інформацію про товар, що повертається, і причину повернення.
 
Якщо деталь має явний брак і не встановлювалася на автомобіль, слід вказати опис браку у відповідній графі.
 
У разі якщо брак було виявлено під час експлуатації, поряд з описом браку необхідно додати низку документів.
 
Під час відправлення товару на повернення, якому має передувати підтвердження менеджером раніше поданої заявки, він має супроводжуватися паперовою копією цієї заявки.
 
Неправильно заповнені заявки не приймаються до розгляду!

Зв'язатися з нами можна за телефонами, вказаними в контактах.

Перейдіть на головну або перегляньте каталог автозапчастин, згрупований за типом.